We hebben enorm leuk nieuws te melden.. Wij gaan voor een ANBI-status! Waarom?? Omdat we groeien, en omdat we merken dat wij regelmatig toch de vraag krijgen of wij ANBI zijn, en of de donaties daarom aftrekbaar zijn van de belasting. Tot nu toe moesten wij hier altijd nee op antwoorden, maar.. wij hopen binnen enkele weken de goedkeuring te ontvangen want de aanvraag voor ANBI gaat deze week de deur nog uit! Hiervoor was wel een kleine koerswijziging nodig, want… voor een ANBI-aanvraag moeten er minimaal 3 bestuursleden zijn, en… wij waren maar met 2. Tot onze grote vreugde was Ingrid Goedhart direct enthousiast om ons team te komen versterken. Welkom Ingrid, we zijn enorm blij en trots dat we jou als 3e musketier mogen verwelkomen. Ingrid gaat de rol van secretaris op zich nemen. De dagelijkse invulling van de stichting (veilingen, kraskaarten, donaties) blijven Dayony en ik (Bianca) samen doen, daar verandert niets in. Belangrijke besluiten zullen we in vervolg niet met z’n tweetjes meer nemen, maar met z’n drietjes. Super leuk nieuws dus. Hopelijk binnenkort nog een positief bericht, als ook de ANBI aanvraag erdoor is! ❤ We gaan ervoor!