Media

Sinds onze oprichting op 24 september 2019 zijn wij al verscheidende keren te zien/horen geweest in de media. Hieronder een weergave van media waarin wij uitgelicht zijn en waar wij ons verhaal hebben mogen doen.

Interview PCZ – 25-11-2019

Interview Zeelandnet – 08-01-2020

Interview Bevelandse Bode – 08-01-2020

Wij hopen in de toekomst nog veel vaker bekendheid te kunnen geven aan onze stichting en de visie en doelstellingen die wij hebben om het leed van zwerfdieren wereldwijd te verminderen.

Wij zijn ons terdege zeker wel bewust dat wij niet al het dierenleed wereldwijd kunnen stoppen, omdat wij naast de stichting allen een fulltime betaalde baan hebben. Onze hulp blijft daardoor beperkt tot het bieden van financiële hulp, een steunpilaar zijn voor de rescuers ter plaatse, wanneer zij het zwaar hebben, en indien de mogelijkheden zich voordoen, het geven van ondersteuning in de vorm van goederen/materialen. Elke hulp die geboden kan worden, op welke manier ook, kan dierenlevens redden, en is in flink wat situaties een geval van leven of dood. Een druppel op een gloeiende plaat is samen met vele andere druppels toch datgeen wat gezamenlijk de problemen aanpakt. Daar staan wij voor, samenwerkingen met organisaties die hetzelfde doel behartigen als dat wij doen, waarmee wij samen strijden voor een betere wereld voor (zwerf)dieren!