Te bestellen: Kraskaarten

De welbekende kraskaarten (rafflecards) beginnen steeds meer Facebook te veroveren. Vele organisaties gebruiken dit soort kraskaarten al voor ontzettend leuke winacties, om zo geld bijeen te krijgen voor diverse doelen.

Aangezien Dayony ontzettend handig is met ontwerpen van drukwerk en dit ook binnen eigen beheer kan drukken, hebben wij met flink wat brainstormsessies flink wat leuke themakaarten kunnen ontwerpen.

Deze gebruiken wij niet alleen zelf, maar verkopen wij ook aan andere organisaties bij belangstelling.

De kaarten met 20 vakjes (a6) kosten € 0,50 per stuk, de kaarten met 40 vakjes € 0,75 per stuk en de kaarten met 100 vakjes (a4) € 1,00 per stuk. Bestellingen hoeven niet uit een minimaal aantal kaarten te bestaan en het is mogelijk om zowel zelf kaarten uit te kiezen als bijvoorbeeld door ons een mix samen te laten stellen.

Bestellen kan door een email te sturen naar stichtingsaveastray@outlook.com. Vermeld hierin hoeveel kaarten je van welke soort wilt bestellen of dat wij zelf een mix mogen maken, je naam en adresgegevens. Wij nemen dan na ontvangst van de email zo spoedig mogelijk contact op, sturen een betaallinkje en verzenden de kaarten dan binnen 1 a 2 werkdagen.

De verzendkosten voor de kaarten binnen Nederland zijn als volgt:

0 – 20 gram: € 1,09

21 – 50 gram: € 2,18

51 – 350 gram: € 3,70

351 – 2000 gram: brievenbuspakketje met track en trace € 4,25

Voor verzending naar andere landen binnen Europa gelden andere tarieven;
0 – 20 gram: € 1,75

21 – 50 gram: € 3,50

51 – 100 gram: € 5,25

101 – 350 gram: € 8,75

351 – 2000 gram: internationaal buspakje incl track en trace € 10,50

De daadwerkelijke verzendkosten geven wij door in het betaalverzoek wat je na verwerking van jouw bestelling zult ontvangen.

De kaarten met 20 vakjes.

Ook hebben we Engelse A6-kaarten.

De kaarten met 40 vakjes.

De kaarten met 100 vakjes.