Sponsors

Graag willen wij op deze pagina een aantal geweldige sponsors en samenwerkingen in de spotlights zetten. Dankzij deze personen/bedrijven/stichtingen kunnen wij ons in blijven zetten voor de zwerfdieren wereldwijd.

Een zeer waardevolle samenwerking met Stichting Dierenhulp, waar wij enorm dankbaar voor zijn!

Lidwien ondersteunt onze stichting door middel van donaties uit verkoop van haar geweldige kunstwerken. Ook doneert zij geregeld een kunstwerk wat wij op de veiling mogen aanbieden. Enorm blij zijn wij met de altijd enthousiaste support van Lidwien.

Namens Ultragadgets hebben wij een flinke doos met ontzettend leuke items voor de veilingen ontvangen! Enorm bedankt!

NicethingZ uit Zaandam heeft ons verrast met ontzettend leuke veilingitems! Echt enorm bedankt!

Dankzij een geweldige donatie van Dechra Pharmaceuticals kunnen wij onze missie voortzetten, en vele zwerfdierenprojecten ondersteunen met een bijdrage in hun dagelijkse strijd. Wij zijn Marie-Louise, die ons opgegeven heeft bij haar werkgever voor deze mooie donatie, ontzettend dankbaar!