Hoe kunt u ons steunen?

Stichting Save a Stray is volledig afhankelijk van giften en donaties. Onze inkomsten komen voort uit het werven van donaties, en het verkopen van items die wij gedoneerd krijgen of voordelig kunnen inkopen.

Hoe kunt u ons steunen?

• Word lid van onze veiling/verkoopgroep op Facebook, en bied mee op vele leuke items. Wekelijks nieuwe items, dus altijd voor ieder wel wat wils.
  • Doneer maandelijks automatisch 1 euro via Teaming.
  • Bestel uw online aankopen via onze Sponsorkliks pagina of rechtstreeks via onze partnerlink van Bol.com. U vindt de banners van Sponsorkliks en Bol ook in het rechtermenu op onze website.
  • Bestel onze kraskaarten (leuk voor inzamelingsacties met een leuke prijs voor de winnaar).
  • Spaarzegels doneren: spaart u DE/Pickwickpunten, Renske punten, of andere spaarpunten waar korting of gratis items voor te ontvangen zijn? Of spaart u bijvoorbeeld koopzegels bij uw supermarkt, en wilt u deze aan ons doneren? Heel graag!
    U kunt deze opsturen naar: Bianca Slot, Lijnbaan 8, 1561 EM Krommenie.
  • Doneer uw airmiles aan ons via uw airmiles account / overboeken. Vul hierbij ons nummer in: 138514135 en geef aan hoeveel airmiles u wilt doneren. Wij besteden de verzamelde airmiles aan leuke items voor op onze veilingen.
  • Schenk uw ongebruikte spullen, zoals bijvoorbeeld verzorgingsproducten, of andere leuke items die u nog in nieuwstaat in de kast heeft staan, maar niet gebruikt. Wij gebruiken deze dan om te verkopen, veilen, verloten voor de stichting.
    U kunt deze opsturen naar: Bianca Slot, Lijnbaan 8, 1561 EM Krommenie.
  • Doneer een bijdrage op NL43 SNSB 0787 4809 83 t.n.v. Stichting Save a Stray, of maak gebruik van onderstaande doneerknop. Het is via onderstaande doneerknop ook mogelijk om een periodieke afschrijving te laten doen, en ons maandelijks/jaarlijks te ondersteunen.

Heeft u andere mogelijkheden of ideeën waarmee u ons zou willen steunen, stuur dan graag even een email naar stichtingsaveastray@outlook.com.

Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen